poniedziałek, 23 września 2013

157. Intymnie

Dziś będzie osobiście. Na tyle, na ile pozwala mi świadomość Waszej obecności. Więc króciutko.

< intymnie >

A zatem. Siedzę sobie na kanapie, nogi podwinięte, na kolanach laptop, oglądam Girls (w wersji oryginalnej, bo na maxvideo od któregoś odcinka nie ma już napisów polskich, a nie chce mi się kombinować). Siedzę więc, wieczór spokojny, nic mi się nie chce poza tym serialem. I nagle atakuje mnie myśl, że mógłby ktoś siedzieć w drugim końcu tej kanapy. Mógłby zajmować się swoimi sprawami, pracować, coś tam kombinować, albo szukać nam taniego hotelu na airbnb na jakiś weekend w Rzymie. Może nogi bym wyprostowała. Albo zrobiłby mi herbaty.

Chętnie przeskoczyłabym od razu do etapu "zadomowiony", "obwąchany", "swój".

Bycie singlem jest cudowne, ale czasami zdarza mi się chcieć czego innego.
Dzisiaj jest czasami.
Potrzeba interlokutora. Partnera. Kogoś.

< /intymnie >




7 komentarzy:

  1. czasami mam ten sam stan. ale tylko chwilowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. to przez pogodę za oknem.
    jesienna melancholia.

    OdpowiedzUsuń
  3. bycie singlem ma mnóstwo uroku. MNÓSTWO. bycie w związku to orka, praca, kompromis. Paradoks polega na tym, że lepiej nam w tym drugim. Pamietam te chwile kiedy byłam sama i było mi cudownie ale od czasu do czasu dopadał mnie ten rodzaj tęsknoty co Ciebie wczoraj. Nie walczyłam z tym, Uznałam, że jak już mnie dopadnie na amen to coś się na pewno wydarzy. Gdy głód narasta to człowiek - idzie na polowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. >spt - myślę, że nie ma jednej opcji, ludzie się jednak różnią, niektórzy nie wyobrażają sobie samotności, inni nie wyobrażają sobie kompromisów. Ja mam różnie w różnych okresach życia. Ale z pewnością nie uważam bycia z kimś za coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie. a tak to zabrzmiało ? jak tak - to źle zabrzmiało. nie ma lepiej i gorzej - jest inaczej. chodziło mi o to, że mimo tego że bycie z kimś to duży wysiłek w porównaniu z byciem samemu - to jednak często wybieramy ten wysiłek :)

      Usuń
    2. tak, zdanie "paradoks polega na tym, że lepiej nam w tym drugim" odebrałam jako prawdę, która powinna dotyczyć wszystkich :)

      Zgadzam się, że jest inaczej i zgadzam się, że często wybieramy ten wysiłek. Ja zapewne prędzej czy później też wybiorę. Ale póki co, przez większość czasu napawam się ;)

      Usuń
  5. polecam " dochodzacego", mi z tym dobrze od 7 lat

    OdpowiedzUsuń