czwartek, 11 lipca 2013

135. Jak będę duża, będę agentką

Nie jest łatwo. Organizm się broni przed niedoborem kalorii.
Głowa boli, energii za wiele nie ma, do tego stopnia, że nie pojechałam dziś na kravkę (shame on me!).
Niby wiem, że to detoks, pierwszy tydzień najtrudniejszy i że za parę dni obudzę się z masą energii, bo wyczyszczę się z cukru.

No ale nie jest łatwo.

Dzisiaj się zmierzyłam (przy pomocy koleżanki), i wyszło mi, że mam bardzo ładną proporcję talii do bioder (0,76, a podobno 0,7 to proporcja najbardziej atrakcyjna ... to by co nieco wyjaśniało ;))).
Wyszło również z kalkulatora, że mam jak najbardziej 40% tłuszczu (a fuj, niczym dobra śmietanka do tortów, a nawet lepiej ;) i że mój organizm sam z siebie zużywa 1750 kcal, bez żadnego ruchu, więc trudno się dziwić, że przy diecie 1300/1500 jest mu nieco przykro.

Uczę się oceniać kaloryczność porcji. Na przykład 10 orzechów laskowych to 50 kcal. Albo pół jogurtu (100 g). Albo jedno sushi.

A poza tym to oglądam Sons of Anarchy. Niebawem kończę trzeci sezon. Moje życie stało się lepsze od kiedy zaczęłam oglądać ten serial. Jak to powiedział kumpel - "SOA jest boskie i brutalne". Co mi przypomina, że muszę pojechać na strzelnicę. Uwielbiam strzelać. Prawie taka sama radość jak z kravki.

(Czasami myślę, że minęłam się z powołaniem. Powinnam być żołnierką. Na froncie. Albo przynajmniej żołnierką mafii. No dobra, od biedy agentką. Zero Zero Dziewięć.)


3 komentarze:

  1. Uwielbiam SOA: jeden z najlepszych seriali ever!

    OdpowiedzUsuń
  2. z tego co pamiętam to minimum miesiąc żeby oswoić ten wszechogarniający GŁÓD. a po ponad roku Kochana - nie jesteś w stanie zjeść standartowej porcji w restauracji. I uwierz, ze najadasz się małym jogurtem na tzw przekąskę. a trzy kulki lodów wydają Ci się GÓRĄ LODÓW. zamawiasz więc nie więcej niz dwie ;)))

    przetrzymaj 3 tygodnie. Potem już jest całkiem łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, spt!
    U mnie na razie nie ma wszechogarniającego głodu, ale niewątpliwie wczoraj zjadłam więcej niż 1300 kcal, pewnie z 1600 włączając w to malutki jabłko o 23 :)

    Będzie dobrze. Nie ma wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń